Snart gäller det!

Idag är det då uppspelning!! Vi får i alla fall hoppas att det går bra!  

Rebecca: sång
Elin: Bas
Ebba: Trummor
Amanda R: Synth
Amanda J: Piano och Keyboard

Min pappa filmar allt, så det kommer troligtvis komma ut på bloggen om ett litet tag! Amanda R:s bror har ett filmstativ som vi ska låna, så filmen kommer inte att vara lika skakig! 
Nu är jag lite nervös, det tror jag att de andra bandmeddlemmarna är också ;D,  det är ca 1 timme kvar. 
Kom gärna och kolla! Egentligen är det bara Mercy som vi är helt säkra på, de andra låtarna får gå som det går xD
Nu har jag inte tid att skriva mer för att vi ska strax åka i väg.

Inlagt av AJ

Kommentarer
Postat av: Stolt fader

Ni var grymma!

2009-05-09 @ 16:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0