Pink Planes

Det känna som att den här rubriken ofta brukar att dyka upp! Men det känns bara positivt tycker jag. Jag har försök att  komma på någon slags "logga"  om ni har något förslag får ni gärna säga till. Men som sagt det  är lite Pink Planes och det är en ny låt Ebba hitta det är Celine Dion med låten Alone. Vi försöker att hitta så mycket låtar som möjligt så att vi snart kan ha våran egna spelning. Det skulle vara såå roligt! Om det är någon som har något förslag på låt eller något så är det bara att maila eller att kommentera! Det vet ni ! ;-)




Hej nu lägger jag mig i lite. Ebba som skriver denna delen. Jag hittade en verson av låten som jag personligen tycker är mycket bätttre (: 
Ni får gärna hissa / dissa.  Jag äen. det är min nya favoritlåt!



Snart så är  då kommer det bara vara en låt.  Ha Det Gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0