GIG!

Hellu pinkers! i mon så kommer spelningen vi alla har väntat på! det kommer att komma mer info om det i framtiden. Idag repade vi hos Ebba efter skolan. Det kändes som att det inte gick så bra men vi vet hur vi ska köra imon! det är väldigt nervöst för min del i alla fall!  Först så kommer vi att framträda WannaBe, sen så ska vi köra sweet dearms och sist men inte minst Mercy.. Det kommer att bli så roligt! Idag så har Lyckan sjungt en massa på skolkonsterterna som har vartit!... hon var ju klart bäst!! Det känns så bra att ha med henne när att tycker att hon är så bra! Man får ju lite status då! .. men  I alla fall..  det har blivit framskjutet en halv timme så att vi kommer att spela vid klockan 1500 i stället. jag hr tävlig då innan men jag får hoppas att jag hinner!! 
Ni är alla välkommna att komma o kolla imon!  och önska oss LYCKA TILL! ha det så fortsatt bra!
                                   / E.Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0