Pink movie

Hej Pink lovers,  haters,  just chekers heller vad ni nu är.   Det kommer en film nu 2009 om bandet!! Det är en film om livet , drömmar och framgångar. Filmen är vell inte precis om bandet utan filmen är med alla bandmedlemmar! Det var tänkt att Lina skulle spela sångerska men nu istället blir det Rebecca som tar den rollen. Vi har som tur är  två super skådisar Ebba (Trummis) och Amanda. J (pianist) som har gjort en otroligt bra film innan som heter "Tallrik först pizza sen". Lina va med i den filmen. Om ni inte har sett den filmen så borde ni göra det!! Det är bara att fråga Amanda eller Ebba så får ni säkert köpa filmen för 50kr. 
Tilbaka till vår film, manuset till filmen är då jag som har skrivit eller jag hade grunden till allting, men sedan har jag och mina kompanioner skrivit resten.
Det blir mer skrivet i framtiden om filmen det kan jag låva!
Med i filmen kommer då var Ebba . Amanda R. Rebecca (Lyckan).Amanda J, och sist men inte minst Elin 
                                                     / E.Ö



Om ni har några frågor så bara kommenter eller skicka ett mail till [email protected]

Kommentarer
Postat av: Fanny

Man märker vilka du har skrivit Elin ;P

2009-03-15 @ 21:20:40
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0