Pink Трансфер

Hej Allt Folk!
Viste ni det att Трансфер betyder plektrum på bulgariska. Lite onödig fakta men kan va kul att veta!
Nu är det jag, Ebba och Amanda J som har gått med på låt valet. Jag har typ lyssnat på låten 100 gånger nu så nu kan jag texten! Förra veckan så innan vi skulle spela åkte vi till ICA och köpte världens största mellanmåls anordnig, höll jag på att säga,  men i alla fall massa mat. Vi ställde oss i alla fall utanför ICA och börja balta mej juice, baugetter och risifrutti! Efterdetta så stack vi till replokalen ( dåt låter mycket coolare att säga så!) och spela lite. Detta har Amanda J redan skrivit om men jag ville ha med lite till fakta om denna händelse rika dag elle i alla fall timmar. men i alla fall vi spela wannabe, mercy och the love I gave you. Asså Wannabe är för jäkla rolig på bas asså! komm gärna  och lyssna när vi äger på den ! hee. Men folk ni får ha det så bra hej då!    
                          
                                                                          / E.Ö

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag vill tillägga att folket gärna får komma även om vi inte äger utan nästan äger. I <3 publik ;P

2009-03-24 @ 21:59:57
URL: http://ebbaengstroom.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag vill tillägga att folket gärna får komma även om vi inte äger utan nästan äger. I <3 publik ;P

2009-03-24 @ 22:00:32
URL: http://ebbaengstroom.blogg.se/
Postat av: erika

elin är en pinkblogger!!!

2009-03-27 @ 16:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0