Pink Recogida

Hej Alla folk!
Recogida betyder plektrum på spanska. Igår så gick Jag och Amanda och repa först. Dom andra ville stanna kavar i skolan och plugga på NO provet. Grejen är den att när det inte va några anndra där så va det inte kul att spela.. Men jag körde lite bas och försökte att få till Wanna Be saket. Amanda försökte att förhöra mig lite när vi satt där men jag tyckte att de va lite oinnstesant. Men när vi har suttit där en timme ungefär så SmSar Ebba till mig och säger att dom inte kommer. Jag får lite panik i alla fall och blir typ arg på Ebba men innan jag har hunnit skicka till baka så skriver hon: April April! Haa inte för att det va så jätte alvarligt men det var då jag bliv som mest lurad den dagen. Jag lurade Amanda på väg till skolan att det va ett rådjur på anndra sidan vägen så hon vände sig om och fick ett av hennes skrik som hon får när det hännde någonting. Men sen så fattade hon att jag hade lurat henne. Alltid nåt. Lyckan sorry Rebecca vill hon att man ska kalla henne har fått för sig att hon ska hoppa av bandet. när hon sa detta fick jag en av mina panikslag jag brukar få, men detta var inget skämt! Hon tycker att vi hade tråkiga låtar men jag tror att det är bara det att vi inte har kommit in i den änn.Jag menar både Amanda R och Lyckan sorry Rebcca tyckte att Mercy va tråking i början men det tror jag inte att dom tycker nu i alla fall.
Det  verkar som att Sweet Dreams har blivit godkänd av alla nu tom. Lyckan tycker att det ska bli kul, verkade på henne i alla fall. Och våran lilla underbara Peffe har hittat noter till den också. Men dom är lite svåra att tyda. Passar på att göra lite reklam på våran uppspelning som blir den 6 maj tror jag det är eller så är det den 9 onde. kommer med det korekta datumet i framtiden Ha det gött allt Folk!
                                                                   / E.Ö


Kommentarer
Postat av: Lelle

Heej Elin har kollat er blogg nu. Har skapat en mapp på datorn som jag har lagt in era bilder på ha det så gött!! /lelle

2009-04-19 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0