New Pink Planes


En ny låt som jag uptäkte. Jag tycker att den är psykligt bra , Alla andra gör det också uton Rebecca som är en av de mest envisa människor jag känner( fast jag har en värre! xD ).  Men jag tror att hon ger sig snart. med tanke på att hon inte ville ha sweetdreams innan men nu tycker hon att den är bra. Snart smäller det, uppspelningen är snart. jag känner mig väldigt nervös! Men det ordnar nog sig. fast det är 2 veckor kvar och vi kan varken sweetdreams eller wannabe ordentligt så jaa... lite lätt panik! men vi får ta att repa lite nu. Ska se vad folket gör imon så kanska vi kan spela lite. Lotta har fixat noter och alla ackord till oss nu så att det går lite smidigare att lära oss låten! Amanda J håller just nu på att försöka att ta ut I hate this part. Gud va kul det är! 
Jag skulle vilja göra en efterlysning på Peffe som är spårlöst försvunnen! han va inte med när vi repa i onsdags och när vi ringde igår svarade han inte! och någon ser våran Peffe kan ni väl häsa honom att ni saknar honom! 
Ha det fortsatt Galet bra!!! Pink Plektrum...        Ursäktar den cpiga videon. den riktiga har de tagit bort ifrån youtube och jag kan inte hitta någon bättre. men det är låten i alla fall!            
                                                                           / E.Ö    

Kommentarer
Postat av: Amanda J

Nu kan jag låten!

2009-04-18 @ 14:04:29
Postat av: Ebba Engström

Du är bäst på att inlägga ! ;D

2009-04-21 @ 17:30:28
URL: http://ebbaengstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0